Sunday, 23 September 2012

SAKTI!

bismillah...


baru balik dari Kota Tinggi melawat adik ipar. =p


kejap jugak ek lalu highway baru tu.. almaklumla da bertahun tak ke sane kan.. =p



jambatan ala2 Pulau Pinang nye kan







tu dia....SAKTI! SAKTI! =p



untungla bebudak sekarang..banyak da pembangunan area Bandar Penawar tu.. kalo dulu harapkan hutan je sekeliling... camne aku bole bertahan 5 tahun dok situ pon taktawulaaa.. =p. Nasib mase dah berlalu daaaaa...phewww~~~ 



oh2..ade yang tanye2 aku...Herbalife ok ke untuk ibu yang menyusukan anak.. jawapan nye.. sangat2 OK! =) sebab Herbalife bukan ubat tapi makanan yang sihat. So secara tak langsung, segala kebaikan yang terkandung dalam Herbalife akan disalurkan gak ke anak melalui penyusuan ibu. =) Jangan risau ok. =) banyak daaa ibu2 dalam Herbalife ni mengamalkan nutrisi sihat ni. Sebab tu consultation sangat penting sebab nanti korang ingat Herbalife ni ubat kurus! nonono ok! =)




Perlukan penerangan lebih lanjut???



dan dapatkan consultation secara PERCUMA???



Ask me now! 
013-7938270


No comments: