Saturday, 3 November 2012

err raye haji!

bismillah...


have u had ur SHAKE today??


lambat pulak nak update pasal raye haji tahun ni.. hewhew~


kali pertame sambut ngan family mertua.. dorang datang kl je sebab agak2 due aku yg da dekat kan.. takot nak kasi aku jalan jauh da kunonnyeee..haha.. tapi tak jugak. Time aku update ni.. aku kat JB.. ish3.. makin galak plak bejalan nye bile da 9 bulan. Alhamdulillah Allah bagi tenaga yang lebih bile dekat2 due ni.. =) 


Bezanye dengan tahun2 sebelum ni.. malam sampai ke pagi biasenye sibuk sediakan juadah nak makan pagi raye...tapi tahun ni cam chillex jee..hakhak.. maklong ngan MIL aku masak kemaen banyak.. aku tukang makan je haaa... ish2. =p. Best sebab kalini dah berselera makan!!! weee~


ok. ni keadaan perot aku time 1st hari raye! ahaha. 


Raya aidilfitri lepas pon aku tak brape selera makan..dengan raye ke 2 masuk wad kan.. memang spoil laaaa mood raye nye. ahah! so tahun ni Raye pertame kat umah maklong dan raye kedua dorang beraye kat umah kami. =) 


Ok la.. taknak bebel panjang. Ni antara beberape pictures raye yang tak brape raye kami tahun ni! hehe. Jalan je lebihhhh. cet! =p


Oh raye pertame tak sempat amek gambar pulak. Asyik makan je kije.. =p





ber BBQ kat umah kami. =) Bakar ayam.. bakar kambing.. fuhhh sedappp!! Tapi aku preggy ni... malam lepas makan kambing tu...hamekkkk! panas dalam badan tak hengat! Gile panas weh rase dalam badan neh... huahua~




melompat suke ria dorang! my BIL, cousin ngan hubby! cehhh FIL nak join lompat tapi segan2! ahahaha~





family portrait! hahak.. super duper suke picture nehh! =)


ok tu je. nanti update lagi! 


tata! =)





No comments: