Tuesday, 29 October 2013

Tempat BEST: PositivEmporium

TEMPAT BEST: SEJUK HATI TERUS JADI POSITIF


Bismillah...


Have you had your shake today?


Publika Mall. Aku penah dengar tempat ni macam best tapi belum penah lagi jejakkan kaki kat sini sampailah beberapa hari lepas terasa nak singgah. Seronok kije sendiri ni.. sempat singgah mana-mana yang rasa-rasa tempat cam menarik sambil tu boleh walk & talk! hehe. 


Memula cam kaget gak sebab macam parking banyak reserve untuk ofis yang ada dalam bangunan tu. Biar betul Publika ni tempat shopping kan? ok. Takpe. Redah aje. 


So far, Publika ni agak menarik. Dan paling tertarik kami kat satu kedai ni. 


PositivEmporium!




Serius cool gila kedai ni! Kata-kata dia semua positif! BEST!




Snap kat beberapa ayat yang menikam hati sanubari kasi kuat sikit. Jangan cengeng. 






Kadang-kadang rasa sesuatu benda yang aku lalui tu susah gila bagai nak muntah. Rasa nak give up! Rasa je. Tapi ayat ni memang ibarat minum shake coklat sesejuk  blender sekali dengan melon milk lah. Sejuk jiwa oi! Fuh! 
hurm. Kuat balik!






Jadi kreatif sikit. Beberapa words yang aku culik bawak balik dari PositivEmporium tu aku selitkan dekat frame kahwin. Kasi terpampang besar kat ruang tamu. Biar hari2 tengok. Hari-hari kuat. Bukan kuat harimau jenama sabun tu ye. No.no..no! Tapi biar hari-hari makin semangat! Yeay!


Rase cam tak nampak sangat kan. So ayat yang bawah tu aku kasi besarkan sikit. 





Ini selalu jadi. Rejection. The more rejection we will get, the stronger person we need to be. Tak gitu? 


Apa je dream korang dan aku *tersemat dah dream list berderet aku ni*, jom sama-sama kita protect. 
Try hard to make it happen. JOM! JOM!  


Biasalah kita manusia juga. Kadang-kadang rasa down. Bila ada ayat camni selalu tengok depan mata, setidak-tidaknya kuatlaaa sikit hati ni. Kan? 


Jadi, apa pulak ayat motivation korang? 
Ada masa boleh singgah tempat best ni okei!  



Psst: Sesiapa nak extra income tanpa mengganggu pekerjaan sekarang, 
boleh hubungi kami yek! 





No comments: