Monday, 23 December 2013

Laut - Pantai - Angin sejuk

bismillah...


have you had your shake today?



Cerita Sabtu lepas, puas ronda Mersing, ronda terus ke Kota Tinggi pula. Sebenarnya cari juga chalet dekat Mersing, full house sudah. So teruskan perjalanan ke Kota Tinggi la gamaknya. Nak yang tepi pantai punya pasal. heheh






Disebabkan tak banyak pilihan, kami menginap di Pelangi Balau, Tanjung Balau. 



Ombak tersangatlah kuat. Di Mersing bendera merah, kat Tanjung Balau ni bendera kuning. Kalau nak mandi memang namanya menyerah diri tu. Aku yang tak pandai berenang ni memang hanyut lah jawabnya. -..-'



Rasa melayang-layang nak habiskan berjalan kat jeti ni. Tersangat kuat si angin meniup. Cewah.


Tak mandi pantai, mandi pool jelah. hehe.



Abangnya rancak main gelongsor air, dapatlah snap Marissa je. Muka segan tapi mahu gitu. 



Dan.... baby giraffe yang sibuk main air. Kemaen letak je dalam air, kaki dia pon gerak-gerak. Macam dah terror sangat je tu. Si kecil ni memang suka air. 


Alhamdulillah. Hari yang indah. Moga berterusan.


“You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life.”
― Albert Camus


No comments: