Sunday, 23 February 2014

Konpius... Konpius

Bismillah...







Korang-korang yang dah mak mak bapak bapak sekelian, yang makcik hakak sedara, pun boleh.. 


Begini, aku lebih suka anak aku panggil aku IBU. Tapi kan, disebabkan banyak kali dia dengar sekeliling dia panggil aku MI atau MIMIE, so dia pun ikut panggil aku MI. -..-'


Adakah aku perlu terus mengajar panggilan IBU?


atau mengikut si anak dengan gelaran MI?


Setidak-tidaknya..


MUMMY atau UMMI.


Iye tak?


Hmmm.. Apa pandangan korang?


ohhhh dilema. -..-'




1 comment:

Junkyo Hikari said...

sy pun suka panggilan ibu XDD

tapi budak2 mmg cepat dgn panggilan yg start dgn hurf M ni mcm mama...

kalau nak suruh panggil ibu kna cuba lagi hehehe XDD